Treningi

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu z brzucha

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu z brzucha

Wiele kobiet i mężczyzn nie raz zastanawiało się co zrobić, aby pozbyć się niechcianej oponki. Dzieje się tak szczególnie, gdy zbliża się lato i warto dobrze prezentować się na plaży. Jak zdobyć swoje wymarzone “bikini body”?

Ćwiczenia Cardio – idealne na spalanie brzucha

Tłuszcz z naszego ciała znika dość równomiernie. Dlatego warto jest wprowadzić przede wszystkim ćwiczenia cardio, które rozgrzeją całe nasze ciało i zaangażują w ćwiczenia jak najwięcej partii naszego ciała. Cardio może być używane jako rozgrzewka przed innymi ćwiczeniami lub w czasie interwałów jako przerywnik ćwiczeń na daną partię ciała. Najbardziej popularne ćwiczenia na spalanie tłuszczu w domu to przede wszystkim rowerek stacjonarny, bieżnia lub orbiterek. Popularne ćwiczenie na spalanie tłuszczu to również bieganie, które bardzo pomaga wysmuklić całe ciało.

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu z brzucha

Oprócz ćwiczeń cardio warto w swoim planie treningowym uwzględnić ćwiczenia, które angażują wybrane mięśnie naszego ciała. Dzięki nim nasza sylwetka nie tylko będzie wyszczuplona, ale również odpowiednio podkreślimy część ciała (pośladki, uda, biceps, abs), na których nam zależy. Najbardziej znanymi ćwiczeniami na brzuch są oczywiście brzuszki. Istnieje niezliczona ilość ich wariantów, dlatego warto robić kilka serii różnych rodzajów tego ćwiczenia. Kolejną ważną rzeczą jest robienie tak zwanego “planka”, czyli deski. Dzięki krótkiemu utrzymywaniu swojego ciała w linii prostej opierając się na przedramionach jesteś w stanie osiągnąć zniewalające efekty!

Co jeszcze możesz zrobić dla swojej sylwetki?

Ćwiczenia stanowią około 30 procent sukcesu w dążeniu do wymarzonej wagi czy figury. Nie można zapominać o odpowiednim, a przede wszystkim zdrowym odżywianiu. Należy wprowadzić do swojego życia zbilansowaną dietę, a gdy chcemy stracić kilka zbędnych kilogramów – należy utrzymywać ujemny bilans kaloryczny. Aby nasze ciało wyglądało jędrnie, a nasza skóra zdrowo warto wypijać codziennie około 2 litrów wody. Jeżeli uda się więcej, bardzo dobrze. Nie da się jej przedawkować, a zdecydowanie pomaga zniwelować apetyt i pozbyć się zbędnej wody z organizmu.

Share:

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *