Diety

Jak powstrzymać się od jedzenia słodyczy?

Jak poradzić sobie z słodyczami

Nadmierny apetyt na słodycze powoduje, że żadna dieta, którą zastosujemy nie przyniesie skutecznych rezultatów. Jeśli twoje myśli przez większość czasu krążą wokół słodkiego pączka czy mlecznej czekolady wypróbuj nasze sposoby na skuteczną walkę z tym.

Jak powstrzymać się od jedzenia słodyczy?

Jednym ze sposobów jest zwiększenie ilości spożywanego białka. Często chęć na słodycze jest spowodowana właśnie brakiem tego mikroelementu. Ochota na słodycze może też być spowodowana brakiem płynu w organizmie. Jeśli zjemy jajko lub kurczaka jako przekąskę lub uzupełnimy płyny a dalej mamy ochotę na coś słodkiego to musimy ograniczyć kupowanie słodkich przyjemności. Przede wszystkim robiąc zakupy zaplanuj je tak aby nie przechodzić koło regału ze słodyczami. Pamiętaj, że gdy już ulegniesz i w twojej lodówce będzie pełen wybór słodkich przekąsek otwierając ją na pewno ulegniesz po raz drugi i sięgniesz po coś czego nie powinieneś jeść.

  • Innym sposobem gdy tylko zaczniesz mieć ochotę na coś słodkiego jest zrobienie czegoś co oddali Cię od myślenia.
  • Możesz wypróbować spacer,krótki nawet 10 minutowy.
  • Możesz też wypróbować umyć zęby lub wypłukać usta płynem do płukania. To często pomaga ponieważ psują smak słodyczy co powoduje, że ochota na nie mija.
  • Zamiast sięgać po cukierki i czekoladki zastąp je owocami lub miodem. Cukier z owoców jest lepiej trawiony niż puste kalorie zawarte w białym cukrze. Błonnik, który jest w owocach spowalnia wchłanianie cukru i organizm nie jest narażony na spadki i skoki poziomu cukru.

Jak powstrzymać się od jedzenia czekolady? Być może nie będzie to takie łatwe ale dużo lepiej będzie gdy wybierzemy prawdziwą 70% czekoladę gorzką i zjemy jej kawałek niż gdy wybierzemy czekoladę mleczną i zjemy całą tabliczkę. Dobrym nawykiem jest czytanie etykiet. Praktycznie każdy dostępny w sklepie produkt ma bardzo dużą zawartość cukru, co w niektórych przypadkach może Cię bardzo zdziwić.

Staraj się też spożywać jak najwięcej produktów pełnoziarnistych, zdrowych tłuszczy oraz chudego mięsa. Jedz często i w niewielkich ilościach.

Share:

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *